Moje TV oko

TV weblog

Reklamna opstipacija

Već neko vreme na svim većim domaćim kanalima vrte se „Telenorove“ reklame za „dizer“ uslugu. Ova usluga namenjena je uglavnom mlađim korisnicima, a nudi pristup muzičkoj bazi sa preko 25 miliona pesama. Kako je „Telenor“ šesta po veličini mobilna kompanija na svetu, bilo je logično očekivati da će ova kampanja u Srbiji, kao i u drugim zemljama, biti na vrhunskom nivou. Ipak…

Kada su u februaru ove godine krenuli s promocijom „dizer“ usluge, napali su na tržište teškim naoružanjem: „dizer“ su reklamirale svetske zvezde, obraćajući se srpskim korisnicima, i to je imalo odličan povratni efekat. Ako ste tinejdžer željan uklapanja u takozvani „mejnstrim“ , obraćanje jedne Karli Rej Džepsen, čiju je pesmu kao omiljenu svetu pevao i Novak Đoković, ubediće vas da se smesta priključite armiji „dizeraša“, pa šta košta neka košta.

safe_image

A onda se neko u srpskom „Telenoru“ setio da bi mogli da svoje usluge „podomaće“, angažovanjem domaćih, poznatih muzičara. I tako smo došli do najnovije iz serije reklama za „Telenor“, koje su pravili reperi iz grupe „Bed kopi“. Izbor ove grupe nije slučajan – oni su za „Telenor“ već radili veoma uspešne reklame, u kojima su uglavnom koristili delove svojih pesama. U međuvremenu, i starijoj populaciji (onoj koja dreši kesu i unucima uplaćuje kredite i račune za mobilne telefone) postali su poznati po učešću u raznim rijaliti šou programima (čak i moja mama prepoznaje Skaja Viklera).

I tako je nastala „dizer“ reklama u kojoj naši junaci sede u nekoj prastaroj kuhinji, ispijaju kaficu (?) i usput repuju na temu prednosti „dizera“.

Iako reklama deluje prilično stilski umiveno, pesma kao da je sklepana za vreme polusatne opstipacije u obližnjem kupatilu. Ni ritma ni rime, ni smisla ni ideje, uz očajnu dikciju – kratki je opis ove hip-hop reklamne katastrofe. Da li su se potrošile ideje ili ljudi, pitanje je koje bi sebi morali da postave čelnici „Telenor Srbije“. A u međuvremenu, mogu da pogledaju promotivni spot Sport kluba, koji je napravio urbani reper Goša sa Raskršća.

U petominutnoj pesmi Goša je predstavio najvažnije aktere najvećih evropskih fudbalskih liga, teniske šampione, dešavanja na Moto GP arenama, sukobe unutar Formule 1, Evroligu koja je upravo krenula, uz sjajnu poruku – „Sport je život i život je sport“. Njegovu himnu svim ljubiteljima sporta prepoznali su u Sport klubu, koji prenosi upravo ova takmičenja, ponudili mu podršku pri snimanju, obezbeđujući mu kvalitetan studio i snimke utakmica i trka. Tako je nastao spot koji na pravi način objedinjuje ljubav prema sportu, sveže ideje, i dobru poruku. Bez lupetanja i kreveljenja, samopromocije, iskreno i angažovano. Svaka čast Sport klubu na potezu.

Dnevnik, 16. oktobar

Single Post Navigation

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google photo

Komentarišet koristeći svoj Google nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s

zorancicak

Blog #malacvecara pokrenut na inicijativu nekoliko prijatelja koji su predložili da se neki zanimljivi tekstovi sačuvaju od zaborava

Matrix World

U potrazi za Znanjem i Istinom

VAZDANEŠTO

True stories. In English and Serbian. Mostly from Dorćol, Belgrade. Some from Amsterdam.

Bedno piskaralo

prepisano iz novinarske beležnice

BEZ TITLOVA

TV weblog

Moje TV oko

TV weblog

%d bloggers like this: